söndag 30 oktober 2011

Söndagsbad med rosig Badbomb

Alltså jag är så kär i Trädgårds Apoteket! Alla deras produkter är svensktillverkade, 100% naturliga och ekologiska, doftar ljuvligt och gör underverk för huden, och allt detta till ett rimligt pris och sött och miljövänligt förpackade. Vad mer kan man önska sig? Jag har lovat mig själv att unna mig ett bad minst en gång i veckan den här hösten och vintern. Söndagar är ju en sån där dag som man ofta inte gör så mycket vettigt ändå, så då tycker jag att man kan passa på och samla lite ny energi med hemmaspa!  
Så efter dusch med Weleda Wildrose Creamy Body Wash och skonsam peeling med Trädgårds Apotekets Badsalt Lavendel Magnolia, så sjönk jag ner i ett mjukt och rosendoftande bad med Badbomb Magnolia Rosengeranium. Jenny beskrev nyligen sin upplevelse av dessa badbomber, och jag kan inte annat än hålla med henne. De är så underbara, huden är mjuk som en dröm när man stiger upp från badet. Och efter att ha masserat in Savidermas Massageolja Vila och därmed inandats ännu en himmelsk doft så kanske ni kan tänka er hur avslappnad och omhändertagen jag känner mig just nu... Tacka vet jag lata söndagar!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Jag kan tänka mig att du gillar Trädgårds Apoteket, deras produkter känns så "Ellinor" på nåt vis, om du förstår vad jag menar? :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är underbart att skämma bort sig själv med ett bad! På söndagar är det den perfekta sysselsättningen :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska absolut testa deras badbomber! Skönt att det finns naturliga produkter, som dessutom är bra! Har ingen lust att sänka ner mig i en kemikalieblandning, men ibland är det trist att bara ha vatten...

    Stör mig dock enormt på att de särskrivit sitt namn! Herregud! Då kan de ju lika gärna stava det tregådsappotecket, ger ett ungefär lika seriöst intryck. ;P Men nåja, det är ju jättebra att produkterna är bra, åtminstone!

    SvaraRadera