söndag 23 oktober 2011

Kan inte Tomten komma redan nu?

Med dessa godsaker som jag är så nyfiken på!


Comfort Exfoliant With Red Berries från Bio Beauté by Nuxe. Ekologiska hallon, björnbär och aprikoser får gärna milt peela mitt ansikte, och förföra mina sinnen med äkta doft från päron och plommon. 

Vem vill inte dofta som en tropisk cocktail med noter av mandarin, varm aprikos, förförisk ylang-ylang och och mumsig kokos? Det ska man nämligen göra med Eau Fraîche de Toilette, också denna från Bio Beauté by Nuxe. 


Det kanske märks att jag är väldigt svag för söta, varma och tropiska dofter? Då kan jag såklart inte motstå en deo som doftar vanilj, apelsin och kokos och som verkligen sägs ska fungera!

En olja som ger en känslan av hopp och positivitet, är det möjligt? Äkta eteriska oljor har en magisk inverkan på sinnena, och i just denna lyxiga kroppsolja Hope från Karmameju är det bl.a ros, jasmin, patchouli, sandelträ och ylang-ylang som står för Aromaterapin


Jag vill inte att min disk ska dofta syntetisk wc-rent, hellre riktiga äpplen och timjan med hjälp av detta vackra diskmedel från danska Maison Belle. 


Och mitt badrum blir förhoppningsvis så där skinande, gnistrande rent som i reklamen med Lavendel- och myntadoftande badrumsrengöring


2 kommentarer:

  1. oooo, hushållsrengöring från Maison Belle =)

    Vill ha i mängder ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin önskelista! Skulle inte heller säga nej till dessa! :)

    SvaraRadera