måndag 17 oktober 2011

Nu startar jag eget!


Från och med torsdag den 3 november är jag egenföretagare, jippiii! Varje torsdag och lördag hyr jag in mig på mysiga Riddarkliniken i Stockholm, där jag kommer att ge behandlingar som jag älskar så mycket. Där finns märkena Lakshmi, ett underbart italienskt märke som baseras på Ayurvedans filosofi om människokroppen och är otrolig aromaterapi, samt Dr.Hauschka, mitt absoluta favoritmärke! Min dröm är ju även att så småningom utbilda mig till Dr.Hauschka terapeut när nästa kurs hålls. Det här känns så himla roligt!


Du hittar min behandlingsmeny och all information om hur du bokar under fliken "Ellinors Ekologiska Hudvårdsbehandlingar"Som öppningserbjudande ger jag 20% rabatt på den första behandlingen, jag hoppas att ni alla kan hitta en favorit 


Varmt, varmt Välkommen!



19 kommentarer:

  1. Gud va roligt! Grattis grattis! =)
    Bor inte i stockholm men när jag är på besök i stan ska jag gå in och säga hej!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad underbart ju! Tycker det är många som startar eget uppe i Sthlm nu! Härligt, härligt! Stort lycka till! KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket, det är så spännande och underbart! Ni är så välkomna båda två när ni har vägarna förbi :)

    Kram från Ellinor

    SvaraRadera
  4. Va roligt Ellinor! Grattiskram! Efter att ha gjort många behandlingar på Åhléns i torsdags blev jag väldigt sugen på att komma igång själv på mer regelbunden basis. Vi kanske ses på Riddarkliniken framöver, jag är ju där och utbildar varje månad.

    SvaraRadera
  5. MEN vad roligt! Det ska jag komma ihåg om jag har vägarna förbi. Grattis och stort lycka till! Kram

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till dig Ellinor!!! Som du vet, är Dr.Hauschka även mitt favoritmärke....ingen kommer i närheten av deras produkter:). Än en gång Grattis och lycka till!

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  7. Åh vad roligt! Jag önskar dig lycka till och hoppas att detta är början på något positivt och givande. Skulle gärna komma till dig som kund nån gång, när jag har vägarna förbi huvudstan! Kramar Hanna Li

    SvaraRadera
  8. Vad kul! Stort grattis Ellinor och lycka till! :)

    SvaraRadera
  9. Tack finingar, jag håller tummarna för att det kommer gå bra :)

    Katarina: Ja jag hoppas vi ses på salongen!

    *Varmaste Kramar från Ellinor*

    SvaraRadera
  10. Å så roligt :) Stort lycka till från en annan som startat eget ;)

    SvaraRadera
  11. Grattis! Lycka till! En annan jobbar med nyföretagare på en stor myndighet. Om jag kan stå till tjänst med något vet du var jag finns :)

    SvaraRadera
  12. Åh vad kul! Grattis! Jag vill gärna komma!

    SvaraRadera
  13. Åhh Grattis Ellinor, jätte glad för din skull. Skulle jätte gärna vilja åka upp till Stockholm nån gång.
    Lycka till med allting som väntar dig i framtiden. :)

    SvaraRadera
  14. Vad roligt, grattis och Lycka till!

    SvaraRadera
  15. Tack fina tjejer, ert stöd värmer verkligen :)

    Ni är sååå välkomna till salongen!

    SvaraRadera
  16. Härligt!
    Glöm inte bort Weleda helt bara, ett märke jag verkligen gillar! Hoppas du ska trivas bra på Riddarkliniken hos min mamma! Lycka till!

    / Sebastian

    SvaraRadera
  17. Hej Sebastian!
    Nejdå, Weleda glöms inte bort, själv använder jag alltid deras härliga duschcremer :)

    Jag kommer trivas finfint hos din mamma!

    SvaraRadera