måndag 31 oktober 2011

Mini Öppet Hus på Riddarkliniken


För att "inviga" min start på Riddarkliniken tänkte jag hålla i ett litet öppet hus nu på lördag den 5 november, kl.13-15. Kika gärna in om du har vägarna förbi, säg hej, och känn och dofta på Dr.Hauschka och Lakshmi! För den som vill ger jag gratis makeup! Här finns en karta till salongen som ligger på Riddargatan.54 på Östermalm i Stockholm. Och här kan du kika närmare på mina hudvårdsbehandlingar som går att få på torsdagar och lördagar.  
Det kommer ett större öppet hus om ett par veckor, men jag berättar mer om det lite senare. 
Varmt välkommen!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du öppnar eget! Grattis och lycka till - jag kommer förbi så snart jag får möjlighet!

    SvaraRadera
  2. Tack, du är så välkommen!
    Varmaste kramar från Ellinor :-)

    SvaraRadera