söndag 9 oktober 2011

Vill ha!


Från fina franska Florame kommer dessa snyggt förpackade 100% naturliga Eau de Toiletter med underbara doftnyanser:
Irresistible Citrus, en mousserande doft med mjuka, fruktiga inslag av bl.a grön mandarin och söt apelsin, i bakgrunden tropisk basilika och pomerans...
Delicious Vanilla låter verkligen som min doft, den beskrivs som "besinningslöst läcker" med kittlande kryddiga dofter. Jag älskar doften av äkta varm vanilj, mums!
Sparkling Verbena med en uppfriskande doft av citron och pomerans, i bakgrunden toner av bergamott och lavendel som för en in i en oas av avkoppling och harmoni.  
Du hittar parfymerna i svenska webbshopen Ekoprincess


4 kommentarer:

  1. De där låter jätte härliga! Har hittils inte sett någon naturlig parfym som lockat så mycket som dessa! Hade varit bra om det fanns prover så att man kan testa alla tre innan man bestämmer sig, har ibland upplevt att parfymer doftat helt annorlunda än jag först trott :)

    SvaraRadera
  2. Du kanske kan fråga ekoprincess eller direkt på florame.se om de kan skicka provflaskor eller provstickor :)

    SvaraRadera
  3. Jeg har sendt deg en Mail som jeg håper du kan ta deg tid til å svare på:) trenger virkelig hjelp ang. PD..:)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag ska försöka svara på din fråga så fort jag får tid. Kram från Ellinor

    SvaraRadera