onsdag 5 oktober 2011

Få en gratis Dr.Hauschka Behandling!

Vill du upptäcka Dr.Hauschkas underbara ansiktsbehandlingar så har de just nu ett unikt erbjudande på Åhléns City i Stockholm. T.o.m nästa tisdag den 11 oktober får du nämligen en gratis minibehandling på 25 minuter vid köp av två valfria produkter. Behandlingarna som utförs av Dr.Hauschkas egna duktiga hudterapeuter äger rum 13-15 oktober, och du bokar din tid i kassan när du handlar. Två terapeuter som kommer att vara där och ge behandlingar är Katarina samt Ing-Marie som arbetar på Riddarkliniken.  
Här kan du få ett litet smakprov på vad som ingår i Dr.Hauschkas klassiska ansiktsbehandling på 90 min. 


6 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en liten fråga om tävlingar. Jag ser hela tiden hur andra bloggar ordnar tävlingar och det skulle jag också vilja kunna göra lite då och då. Du verkar kunna sånt här, så jag undrar hur du brukar gå till väga. Brukar du maila olika företag och fråga om de är intresserade av att hålla en tävling i din blogg? Eller brukar du bli kontaktad av företagen själva? Hälsningar Agnes

    SvaraRadera
  2. Hej Agnes!
    De flesta gånger har jag blivit kontaktad direkt av företagen, ibland har jag själv mejlat och frågat. Så det är bara att sätta igång och höra sig för! Jag tror nog det blir lätt för dig för du har en så fin blogg och skriver väldigt engagerat om ekohudvård. Jag tycker du är jätteduktig :)

    Lycka till!

    Kram från Ellinor

    SvaraRadera
  3. Hej! Åh, tack så mycket, glad jag blir! Säger detsamma, du har också en jättefin och bra blogg! Ska genast sätta igång och fråga runt lite, ville bara veta hur ni andra gör och om det är okej att man frågar själv. Tack! :)

    SvaraRadera
  4. Apro på Dr Hauschka och Neroliansiktsvattnet du tipsade om nyligen...
    Jag tror på Dr Hauschkas filosofi ang att huden inte ska smörjas in med något på natten som innehåller fett, men jag är osäker på om Glycerin räknas in där? Om du har koll på det vill säga? (frågat Katarina nyligen, men vet ju att det kan dröja eftersom hon har fullt upp för tillfället)
    Funderar på att köpa ansiktsvattnet i från Dermanord nämligen...

    SvaraRadera
  5. Det borde inte vara något problem att använda Neroli Freshener efter Hauschkas filosofi, för glycerin är inget fett utan endast en fuktbindare och låter huden andas optimalt.

    SvaraRadera
  6. Åh tack för svaret och att du tar dig tid att svara så snabbt! :)

    SvaraRadera