måndag 28 mars 2011

Världens bästa duschcremer!


Ibland önskar jag att det vore bra för huden att duscha flera gånger om dagen, för då skulle jag få uppleva Weledas härliga duschcremer om och om igen! Men jag får nöja mig med att tvåla in mig med ett mjukt, fluffigt och väldoftande lödder några gånger i veckan istället...Jag har lovordat Weledas duschcremer tidigare men jag bara kände att jag måste göra det igen. För de är så underbara! Just nu växlar jag mellan Calendula, Havtorn, Lavendel och Ros. De enda jag inte har hemma på badkarskanten just nu är Citrus och Granatäpple. Sen har jag alltid en liten minitub med mig i väskan i beredskap, för naturkosmetiska handtvålar på offentliga toaletter kan man ju tyvärr bara drömma om! Jag brukar köpa mina i den tyska webbshopen Bionaturel

Har du en favorit?

8 kommentarer:

  1. Havtorn och Ros är mina favoriter och till barnen använder jag Calendula Shampoo och Wash.Återfuktar coh doftar underbart. Det bästa som finns på marknaden just nu. Jag är supernöjd.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. citrus och lavendel vill jag alltid ha hemma. Håller med dej, de är grymt sköna!!

    SvaraRadera
  3. Har inte testat alla än, är för tillfället lite nyfiken på havtorn. Just nu står babyvarianten och en liten tub citrus hemma - love them!

    SvaraRadera
  4. Jag har testat lavendel och rose och använder just nu granatäpple som luktar väldigt friskt. Håller med om att de är super, man känner sig aldrig torr efter en dusch.

    SvaraRadera
  5. Jag har citrus i duschen just nu, gillar den skarpt! Och smart av dig att ha en liten tub i handväskan, jag har senaste dagarna gått och klurat på hur man ska lösa problemet med offentliga toaletter! :)

    SvaraRadera
  6. Min favvo är havtorn. Den enda jag inte testat Granatäpple men doftat i butik- härlig den med.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar lavendel men granatäpple är också helt ljuvlig. Håller med Pernilla - smart att ha en min i handväskan. Man riskerar ju att torka ut annars!

    SvaraRadera
  8. De är verkligen härliga, min favorit är den med havtorn, jag kan inte få nog av den doften. :)

    SvaraRadera