söndag 13 mars 2011

Följ vardagen på en ekologisk hudvårdssalong!


Nu börjar jag även blogga för Eco Sense Salong där jag jobbar! Så nu kan du läsa om vad vi gör på salongen och få en inblick i hur det är att arbeta med naturkosmetik. Jag kommer även att rapportera en del från kundkvällar och kvällar där man får koka ihop sina egna hudvårdsprodukter, samt berätta lite om de produkter vi använder på salongen. 

Det kommer dessutom att bjudas på spännande utlottningar av både behandlingar och produkter! Så glöm inte att kika in på ecosalongen som bloggen heter. 

3 kommentarer:

  1. Kul, ska kolla! En fråga; jag är sugen på att gå Axelsons två-dagars kurs i ekologisk ansiktsbehandling - inte för att bli utövande på något sätt, utan för att jag är nyfiken och vill lära mig mer, hands on! Du som gått på Axelsons, skulle du rekommendera deras utbildningar?

    SvaraRadera
  2. Kan man boka in dig specifikt, Ellinor?

    SvaraRadera
  3. JMElena: Ja den kursen kan jag varmt rekommendera:)
    Man får lära sig en fin liten ansiktsbehandling med en underbar massage. Sen kan du gå hem och göra hela familjen glad och avslappnad!

    Hannah: Tyvärr jobbar jag inte heltid på salongen, men om du vill ha en behandling av just mig så är det bara att säga till när du bokar i så fall så kan vi ordna det!

    *Kram på er båda*

    SvaraRadera