söndag 27 mars 2011

Härligt Hauschka-mingel!

I går var det festlig lansering av Dr.Hauschkas makeupkollektion Lavender Dreams hemma hos Dominika Peczynski på Söder i Stockholm. I smakfull inredning i syrenlila toner bjöds det på champagne, personlig makeuprådgivning och många skratt. Ett mycket härligt event som jag hoppas det blir fler av! Tack Dr.Hauschka & Mafioso PR!

Två glada tjejer som var på plats: Dr.Hauschka terapeuten Katarina som gav alla en personlig hudkonsultation, och Jenny som åkt ända från Uddevalla för att uppleva lite Hauschka-magi!

En massa godis fick vi med oss hem...

Kika gärna in hos Hannah på Naturligt Snygg för fler bilder!

7 kommentarer:

  1. Jag var där i söndags, synd att jag missade er... Men ett härligt event, skönt med lite helg-glamour mitt på dagen:-))

    SvaraRadera
  2. Det var så roligt att träffa dig! Hoppas hemfärden gick fint :) Kram!

    SvaraRadera
  3. JMElena: synd att vi missade varandra, men hoppas vi träffas snart! Vi kanske ses ikväll hos Living Green?
    Jenny: det var superkul o träffa dig!
    Hoppas du och din man och minstingen också hade en fin hemresa:)

    Varmaste kramar till er båda
    Ellinor

    SvaraRadera
  4. Kul att ses, Ellinor! Och vi ses igen i kväll för att fira Living Green!

    SvaraRadera
  5. Detsamma Hannah, vi ses snart igen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var så mycket folk på Living Green festen att jag, med bebis på magen, stannade nära dörren och missade Nvey-hörnet... Kul att så många kom och festade "grönt"!

    SvaraRadera
  7. Ja visst var det roligt med ännu ett ekoevent, om än lite annorlunda än helgens Hauschka-fest som var så mysig...Såg att det var ganska många som hade en bebis på magen, men dig såg jag tyvärr inte till. Hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera