söndag 27 mars 2011

Mina Nvey Eco favoriter!

Det jag älskar mest med Nvey Ecos makeup- förutom de underbara ekologiska ingredienserna- är att de är otroligt pigmentrika och vårdande. Rouge nr 955 (warm pink) använder jag i princip varje dag (dags att införskaffa en ny kanske?). Den här nyansen lyfter verkligen hela ansiktet, man ser ut som om man varit ute på en frisk skogspromenad!

Sen har jag även hittat den perfekta ögonskuggan för att fylla i mina ögonbryn: nr 155. Jag är brunett med lite röda toner i håret, och den här nyansen lyckas galant med att matcha ihop håret och ögonbrynen! Jag gillar inte ögonbrynspennor, det blir för skarpt och de ger ofta för mycket färg. Jag använder istället en speciell pensel för ögonbryn som samtidigt formar dem och fyller i med den här skuggan. Ser nu att det blivit som en blomma i kakan där jag duttat med min pensel. Fint va?

Har du några Nvey Eco favvosar?

4 kommentarer:

  1. Om jag för säga något så: Absolut är warm pink en favorit! Ser att din är väldigt väl använd
    :-). Sedan creme de luxe foundation, den är grunden till allt! Den nya blåa maskaran tycker jag också gör mina ögon klarare och lip lustre Oasis...
    Önskar dig en underbar vecka!! Massor av kramar Gabriela

    SvaraRadera
  2. foundation är min favorite och warm pink 955, jag är väldigt imponerad av Nvey eco sortimentet, håller hög kvalite samt dryga. Har provat det mesta från billiga märken till jätte dyra. Ni som inte provat Nvey Eco, gör det!! Kramisar till er alla. Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Ja det är nog inte konstigt att du har många favvosar Gabriela, som får jobba med det här underbara märket varje dag:)
    Hoppas du också får en riktigt fin vecka, du verkar ha mycket spännande att se fram emot. Vi ses på Living Green-eventet på tisdag!
    Varmaste kramar
    Ellinor

    SvaraRadera
  4. Kul att vi alla gillar warm pink, det är verkligen en underbar nyans♥

    SvaraRadera