tisdag 1 mars 2011

Härlig nyhet för blandhy!


Älskar att min favoritdoktor alltid kommer med så mycket nytt! Idag lanserar Dr.Hauschka en efterlängtad dagkräm för den känsliga blandhyn, som är den vanligaste hudtypen (eller "huduttrycket" som jag föredrar att säga) efter känslig och torr hy. Melissa Day Cream är speciellt utvecklad  för en känslig blandhy som har en tendens att vara torr, glansig, röd och något oren. Den mattar ner blanka partier och ger fukt åt torra samt lugnar och balanserar. Och med en underbar citrusdoft från citronmeliss som är huvudörten i den här krämen. Citronmelissen har en unik förmåga att upprätta harmoni och balans. 

Missa inte den vackra inspirationssidan som Dr.Hauschka gjort speciellt för den här nya krämen. Där kan du bl.a få hudvårdstips för blandhy och en massa intressant läsning om denna nya produkt. 


Du kan köpa Melissa Day Cream i Dr.Hauschkas webbshop







8 kommentarer:

  1. Jag är sååååååååååååå glad för denna nyhet!

    Inspirationssidan finns också i svensk version :)

    SvaraRadera
  2. Ja det här tror jag är en produkt som kommer att gillas av väldigt många!
    Har precis ändrat till svensk version av infosidan...:)

    SvaraRadera
  3. Hej igen Ellinor!

    Idag har jag köpt din favorit mascara - Dr. Hauschka i brunt som såldes tillsammans i ett set med en rosa ögonskugga i butiken Må Bra Spa&Hälsa i Malmö(är inte blomman på ögonskuggan bara för sött?!). Jag ser fram emot att testa dessa produkter, speciellt mascaran som är min första naturliga mascara.

    Lycka till med din finfina blogg!

    Kramiz,
    Kasia

    SvaraRadera
  4. Och jag glömde tillägga att den nya krämen Melissa Day Cream var slut hos leverantören så därför hade inte Må Bra-butiken fått den än men hoppas den kommer snart...

    SvaraRadera
  5. Åh den här cremen blev jag verkligen nyfiken på! Tackar för tipset :)

    SvaraRadera
  6. Kasia: kul att du köpt mascaran! Jag håller fast vid den, använder den varje dag:) Och ögonskuggorna är ju de sötaste som finns, man får passa på att köpa dem för nu finns det nog inte många kvar.
    *Kram*

    SvaraRadera
  7. Hej! Har precis hittat hit! Fin blogg! :)
    Den krämen verkar vara något för mig, ska definitivt kollas upp. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  8. Hejsan Mona,
    varmt välkommen hit! Vilken fin blogg du har, jättekul med ännu fler som skriver om grön skönhet:)

    SvaraRadera