onsdag 27 oktober 2010

Totally4Girls

Jag älskar smart förvaring, är ganska pedantisk med mina pinaler och vill alltid veta var jag har allt. Dessa fina små väskor från Totally4Girls för förvaring av bindor, trosskydd och tamponger gör att man alltid är förberedd i en nödsituation! De är så pass kompakta att de lätt får plats i handväskan och de är jättepraktiska att ha med sig när man reser. 



I varje liten väska finns det ett startkit med tamponger, bindor och trosskydd från Natracare som görs av 100% ekologisk bomull och majsstärkelse och är fullt nedbrytbara i naturen. Man får även med ett par tvättbara och återanvändbara trosor i 100% bomull, komprimerade till formen av ett litet hjärta för att ta minimalt med plats!




Nyckelring för förvaring av en tampong, supersmart tycker jag...

Totally4Girls finns att köpa hos Eco Sense Salong i Stockholm, som importerar dessa produkter till Sverige. 


5 kommentarer:

  1. Åå, vilket gulligt kit. Vill ha!

    SvaraRadera
  2. Oh, så söt. Jag använder själv en gammal portmonä, där jag lägger mina ob i. Suveränt.

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara, börja med menskopp istället =)

    SvaraRadera