lördag 9 oktober 2010

Bli ekologisk hudvårdsterapeut på Axelsons!

5 kommentarer:

  1. Det vore nåt det, synd att utbildningen inte finns i Göteborg :( Har kikat lite på kortkursen i ekologisk ansiktsbehandling och är riktigt sugen.

    Konstigt, jag fick inte fram nåt ljud på filmen. Är det bara jag tro?

    SvaraRadera
  2. Samma utbildning finns nu även på Komplementärmedicinska Högskolan i Malmö, www.kmh-skolan.se.
    Det är en fantastisk utbildning med RIKTIG hudvård:)
    Vi får hålla tummarna för att den snart också finns i Göteborg.

    På min dator fungerar ljudet bra...

    SvaraRadera
  3. Är sugen på lite mer kunskap - men kanske inte riktigt redo för en ny yrkesutbildning:-). Vet du om några bra kortare kurser inom området, helst i Sthlm?

    SvaraRadera
  4. Axelsons har en 2-dagarskurs i ekologisk ansiktsbehandling i Stockholm, och då ingår en liten massage i den. Annars känner jag inte till just någon annan kortutbildning i Stockholm, men ska se vad jag kan hitta...

    SvaraRadera
  5. Du skulle kunna höra med Crearome (Naturkosmetikkompaniet), de har ibland kortkurser i egentillverkning av hudvård...

    SvaraRadera