lördag 6 augusti 2011

First Date Look

4 kommentarer:

  1. Hej! Måste bara tacka för att du introducerat Lisa Eldridge för mig. Som smink-nörd tycker jag det är jätteintressanta videos.
    Jag undrar om du skulle kunna visa i bloggen hur du gör ditt egna smink? Skulle vara intressant att se.

    MVH
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla!
    Ja jag är så glad att jag har hittat hennes sminkvideor, allt hon gör är så fint :-)

    Enda anledningen till varför jag inte visat min egen makeup är för att jag sminkar mig i princip likadant varje dag, sen är jag väl lite lat också med att ta kort på mig själv...Men jag ska försöka visa lite av min mejk här på bloggen!

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Ja, det vore kul att se tydliga bilder på dig och ditt smink och få veta vad du använder! (Även om du använder det varje dag)
    Tycker din sminkning ser så fin ut på de få bilder man sett! :)

    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag ska göra mitt bästa o sminka mig lite snyggt för mina kära läsare!

    Åh tack :)

    /Ellinor

    SvaraRadera