tisdag 30 november 2010

Simsalabim!


Igår hämtade jag ut ett spännande litet paket med produkter att prova som fina BeatriceW Lifestyle Organics skickat till mig. Jag fick ett ansiktsvatten och en ansiktsolja ur serien med det fantastiska namnet Simsalabim som passar normal till torr, mogen och ärrad hy. Jag blir lätt torr nu på vintern så då borde den här serien passa mig bra. 


Nyfiken som jag är testade jag produkterna direkt för att känna doften och konsistensen. Och mitt första intryck är att de luktar himmelskt gott! Oljan är svagt orangefärgad vilket tyder på kallpressade oljor och den går snabbt och smidigt in i huden. Och jag blev glatt överraskad av förpackningarna, de var snyggare i verkligheten än vad jag hade förväntat mig. Tycker de ser rätt söta ut! Eftersom varje serie har sin egen färg så matchar de varandra fint och man behöver inte blanda ihop produkterna om man t.ex har två oljor från olika serier. 
Återkommer om några veckor med en utförlig recension!

4 kommentarer:

  1. Jag beställde just från bio-naturel och du har visst beställt därifrån flera gånger, hur länge tar det ungefär tills man får sitt paket efter att man beställt? Så man vet lite när man ungefär kan förvänta sig att det kommer. :)

    SvaraRadera
  2. Oftast har det tagit max en vecka vilket jag tycker är riktigt bra för att vara en utlandsförsändelse, en gång tog det två veckor men då väntade de på en produktleverans som inte hade hunnit in än. Det är bra att de visar vid varje produkt hur snabbt den kan packas plus att de har en väldigt bra kundservice och svarar fort på mejl. De skickar med DHL och paketet levereras till dörren (om man är hemma vid leveransen det vill säga). Hoppas ditt paket kommer fram snabbt:)
    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Okej, tack för svaret. Hoppas verkligen att det kommer inom en vecka, jag vet inte om jag klarar av att vänta i två hela veckor. ;)

    SvaraRadera
  4. Vet hur det känns o vänta, och sen när paketet väl kommer så blir man alltid som ett barn på julafton:)
    Du kan ju alltid gå in på paketspårningen som det finns med en länk till i ordermejlet, för att se hur långt ditt paket har kommit.
    /Ellinor

    SvaraRadera