tisdag 9 november 2010

Apropå hälsomässor...

Nu på fredag bär det av till Allt för Hälsan-mässan i Älvsjö! Det ska bli så roligt att botanisera bland all härlig, naturlig hudvård och kanske få prova på en och annan behandling. Jag har ännu inte provat energimassage och det hoppas jag att de bjuder på på mässan. Turkos var mycket generösa och skickade mig en inträdesbiljett, och från snälla Jenny som driver bloggen Rosella Beauty fick jag en biljett till min syster som blir mitt sällskap på mässan. 

Även om jag är väldigt tacksam för att vi har en hälsomässa här i Sverige så kan jag inte låta bli att drömma mig bort till Biofach som hålls i Nürnberg i Tyskland den 16-19 februari 2011. Det är världens största mässa för ekologiska produkter, och sektionen för naturkosmetik är så pass stor att den har fått ett alldeles eget vackert namn: Vivaness
Där skulle jag nog vara i sjunde himlen!



2 kommentarer:

  1. Vilken inspiration man skulle kunna hitta där! Tyskland är ju inte sååå långt bort... Kanske någon som vill dra ihop en bloggresa?

    SvaraRadera
  2. En bloggresa låter som en helt fantastisk idé!

    SvaraRadera