måndag 22 november 2010

Julklappstips: vackra ekologiska necessärer och sminkväskor!


I webshopen Skönhetsfabrik kan man köpa dessa underbara söta necessärer och sminkväskor från australienska Apple & Bee, tillverkade i ekologiska och hållbara material med omtanke om vår fina planet. Alla Apple & Bees produkter är tillverkade i naturliga material som jute, hampa, ekologisk bomull, kalikå och bambu och är gjorda för att hålla länge, både i kvalitet och design. Alla väskorna levereras i en söt ekologisk tygpåse med snörning.
Kuvert-makeupväska tillverkad av ekologisk bomull och hampa i mönstret Japan Red, 239 kr

Lovebird Blue...
Utvikningsbar necessär med utsida i ekologisk bomull och vattensäker insida i mönstret Japan Silver, 389 kr
Liten sminkväska i det supersöta mönstret Turtle Dove Red, 189 kr

3 kommentarer:

  1. Åh, söta! Jag har en från 10-gruppen i handväskan som jag har haft i evigheter. Men så funderar jag på det där med vaxduksmaterialet, inte så hållbart... Kanske ska önska mig en ny från Apple & Bee? Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Turtle Dove får nog flytta hem till mig - så fin!!

    SvaraRadera
  3. Turtle Dove är också min favorit:)

    SvaraRadera