torsdag 4 november 2010

Kundkvällen på Eco Sense och nyheter från Wise!



Igår var det mingelkväll på Eco Sense Salong i Stockholm, som jag skrev om tidigare i det här inlägget. Det var 20 anmälda, men fullt så många blev vi inte! Ellinor Nilsson från Q for skin var på plats och presenterade sitt medicinska hudvårdsmärke, och det bjöds på ekologiskt vin och ekologiska snacks och alla fick med sig en fin goodiebag hem. Det var en mysig kväll, och i december kommer det förmodligen en till mingelkväll! 


Sen så vill jag tipsa om att WISE har utökat sitt sortiment med en fotkräm, body scrub och jättesöta små massageljus! De finns att beställa i deras webshop, där de även har ett finfint specialerbjudande just nu: när man beställer för minst 700 kr så får man en ögonkräm på köpet, värd 269 kr. 

2 kommentarer:

  1. Åh, härligt! Hoppas jag kan ha vägarna förbi vid nästa mingelkväll! :)

    SvaraRadera
  2. Ja men det hoppas jag, det skulle vara jättekul och få träffa dig:)
    När det blir dags för nästa mingelkväll så skriver jag ett inlägg om det här på bloggen.

    SvaraRadera