måndag 1 november 2010

Kardemummadoftande Bodylotion från Dermanord!



 Dermanord Body Lotion Beautiful
Jag brukar för det mesta bara använda en kroppsolja efter dusch eller bad, men ibland känner jag för att smörja mig med ett bodybutter eller en lite tjockare bodylotion, speciellt nu på hösten då luftfuktigheten sjunker. Jag är inget stort fan av tunna, mjölkiga bodylotions, utan jag vill ha riktigt fluffiga, tjocka kroppsprodukter, det känns lyxigare på något sätt! Body Lotion Beautiful (härligt namn!) från Dermanord hör till mina absoluta favoriter. På bilden ser ni en liten reseförpackning på 30 ml, men den finns även i 250 ml och 500 ml. 250 ml kostar cirka 165 kr och finns att köpa bl.a i denna webshop. 

Bäst: Ganska tjock konsistens som min hud suger upp som en svamp. Doftar jättegott av citrusoljorna och kardemumman. Huden håller sig mjuk och len hela dagen. Mycket prisvärd bodylotion!  
Sämst: Den lite tråkiga förpackningen. 



3 kommentarer:

  1. Det låter ju helt kardemumma ju! ;) Men kardemumma är en av mina favoritdofter också.

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt med kardemummadoft. Passar ju toppen för att pigga upp sinnena under höst och vinter.

    SvaraRadera
  3. Härligt, ska kolla in genast, behöver köpa både lotion och olja snart! Håller med dig om dermanords förpackningar, de är plågsamt fula...:-)) men innehållet kompenserar verkligen!

    SvaraRadera