söndag 14 november 2010

Intryck från Allt för Hälsan-mässan!

Eftersom det här var mitt första besök på Allt för Hälsan-mässan så kan jag inte uttala mig om ifall årets mässa var bättre eller sämre än andra år. Kul hade jag i alla fall! 

Ekologiska ayurveda-teer från Pukka i Biofoods monter

Bara vackra saker från Kreativ Insikt...

Mádaras monter tyckte jag var riktigt fin...
...likaså Weledas, som var fullproppad med folk hela tiden...

Jag köpte två små godbitar från Weleda för att slippa nariga vinterhänder och en ekologisk 85-procentig godbit från tyska Vivani

Turkos snygga monter full med godsaker från Alqvimia, Nvey Eco och Florascent...

Eteriska oljor och aromastenar från Aroma Creative

I Axelsons monter bjöds det på massage och ansiktsbehandlingar...

Supertrevliga Katarina som driver bloggen Ekologisk Skönhet hade fullt upp i 
Dr.Hauschkas monter...

Indulge med de underbara märkena Malie Organics och Stem Organics

Nya snygga makeupmärket Zuii Organic var där, och jag lyckades vinna detta söta lilla makeupset i en utlottning! Jag fick mascara, läppstift och ögonskugga och en söt liten borste som det ska bli jättespännande att prova. Kan redan nu säga att de luktar riktigt gott de här produkterna, blommigt och fräscht!



I Annemarie Börlinds monter bjöds det också på härliga ansiktsbehandlingar. Fick dessa två kroppspeelingar med tranbärsdoft från Anne Lind med mig hem...

3 kommentarer:

  1. Vad avis jag blir! Verkade ju toppen. Nästa år ska jag banne i mig på mässan. Fina bilder du tagit förresten, kul att du delade mig dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Vilka fina bilder.( hur jag ser ut kan diskuteras ;-) Perfekt för dem som inte var där att få en så bra överblick. Jag hann springa runt lite innann vi öppnade och efter stängning så att även jag kunde handla lite. Tyvärr inte så mycket som jag hade önskat, men det blir ju en mässa nästa år också som vi redan är anmälda till. Kul att träffa dig personligen.

    SvaraRadera
  3. Rosellabeauty: Hoppas vi ses på nästa års mässa!
    Det var jätteroligt och träffa dig Katarina, hoppas vi ses snart igen! Vem vet, nästa år kanske jag också står på mässan som Hauschkaterapeut:)

    SvaraRadera