lördag 13 november 2010

Underbara Lakshmi...

Det har varit en lång men jätterolig kursdag på Riddarkliniken i Stockholm, där jag har fått lära mig några av Lakshmis ayurvediska ansiktsbehandlingar. Kursen började med lite info om ayurvedan, fastän man egentligen skulle behöva minst en dag att prata om denna fantastiska österländska hälsolära! Sen var det lite produktgenomgång och hela eftermiddagen ägnade vi åt härliga behandlingar...


Tyvärr hade jag inte kameran framme när vi höll på och behandlade, jag var så fokuserad på att lära mig alla massageordningar och så hänförd av alla underbara dofter som spred sig i rummet att jag glömde bort allt annat! Men här är i alla fall bilder på Lakshmis fina broschyrer och behandlingsmanualer...Om två veckor kommer jag förhoppningsvis att delta i Lakshmis helgkurs för kroppsbehandlingar, och då ska jag försöka ha kameran framme!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar