onsdag 22 december 2010

Spännande hudvårdspaket


Den svenska webbshopen ClearLife skickade mig några intressanta produkter att prova:
Lavendel handkräm från Natures Paradise
MSM Beauty Cream från Raw Gaia
och några småprover på schampo, balsam och kroppskräm från Aubrey Organics

ClearLife säljer 100% ren, naturlig och ekologisk hudvård och hårvård, naturliga näringstillskott och mycket annat som är till för avslappning , hälsa och skönhet. Tom och Rahima Lidström som driver webbshopen är mycket noga med innehållet i de produkter de säljer och därför är det många ekologiska märken som de väljer att inte ta in. De hoppas kunna erbjuda sina kunder både kvalitativa, effektfulla och vackra produkter som bidrar till en miljövänligare värld.

Jag har faktiskt aldrig testat något av de här tre märkena. Raw Gaia har jag varit lite nyfiken på men har inte vetat var man får tag på det och Aubrey Organics har jag hört mycket gott om. Det är bara Natures Paradise som jag aldrig har hört talas om. Så det ska bli jättespännande att testa de här produkterna, återkommer med rapport efter att jag har klämt och smörjt och luktat lite!

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt paket! Är jättenyfiken på ansiktskrämen och handkrämen. Ska verkligen bli spännande att höra vad du tycker :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad avis jag blir! Där fick du verkligen chansen att pröva kvalitetsgrejer, Natures Paradise ska ju vara en av de få serier som är 100% ekologisk och naturlig :)
    Om jag inte hinner höra något dåligt om deras produkter så ska jag definitivt satsa på dem när produkter jag har hemma är slut.
    Raw Gaia har jag länge varit nyfiiken på med :)

    God jul på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja det är kul att det är så "rena" produkter med 100% ekologiskt innehåll. Och jag gillar att Raw Gaia krämen är förpackad i glasburk och inte i plast!

    God Jul!
    /Ellinor

    SvaraRadera