onsdag 15 december 2010

På min Önskelista...

De här fina små klapparna får tomten gärna lägga under min julgran i år...
100% Pure Fruit Pigmented Lip & Cheek Tint i nyansen Cranberry Glow, full av vårdande shea- och kakaosmör och med pigment från frukter, grönsaker och bär!

Queen of Egypt Body Oil från Alqvimia som med sin förföriska doft stärker kvinnans självkänsla och motverkar åldrandet. Låter himmelskt!

John Masters Organics Blood Orange & Vanilla Body Milk som är fullproppad med återfuktande aloe vera och Bourbonvanilj. Mums!
Eau de Parfum Fleur sauvage från Tsi-La, en blommig, sensuell och förförisk parfym där doften av jasmin och natthyacint möter pomerans, bergamott och doften av ljust trä...
Spiezia Organic Facial Cleanser, en mild och skonsam rengöring med en ljuvlig doft och som fått toppbetyg i otaliga tidningar och paneler!

7 kommentarer:

  1. Har du testat Tsi-La tidigare? Så himla härliga! :)

    SvaraRadera
  2. Nej har aldrig testat dem, men är såklart jättesugen på att göra det! Fleur sauvage låter som MIN doft:)
    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Jag är så förälskad i de där små lip & cheektint. Vore perfekt för mig som bara använder rouge på vardagarna. Ge kinderna lite färg samtidigt som läpparna.

    SvaraRadera
  4. Ja visst verkar de underbara, och praktiska dessutom!

    SvaraRadera
  5. Lip & Cheek tinten har jag också varit nyfiken på, läste dock om dem här http://soreko.wordpress.com/2010/03/26/till-lapparna/#respond och sedan dess har jag blivit lite tveksam.

    SvaraRadera
  6. @Elisabet - jag tror det beror en del på vilken färg man väljer. Jag är väldigt ljushyad och har Cranberry Glow - tro mig, den syns ;-). Rekommenderar den varmt, den är väldigt dryg och ger fin färg. Tyvärr gillar jag den inte lika bra som läppfärg - den smakar inte särskilt gott och ger ingen fukt till läpparna. Som rouge är den kanon!

    /Anna

    SvaraRadera
  7. 100% Pure brukar få väldigt positiva recensioner på bl.a makeupalley.com och qvc.com, men de negativa recensionerna brukar ofta handla om att deras smink inte alltid är så väldigt pigmenterat. Då är nog lite kraftigare nyanser bra, som t.ex just Cranberry Glow att ha som rouge!

    SvaraRadera