lördag 18 december 2010

Något för alla gottegrisar och chokladälskare!


Nu fick jag äntligen prova på lite härligheter från Sweet Beauty och Ganache for Lips som söta Jenny på Loveko skickat till mig! 

Från Sweet Beauty fick jag prova på:
Berry Pretty Läpp & Ansiktsskrubb, med en väldigt uppfriskande, bärig doft
Coconut Pot de Crème, för den som älskar kokos
Följande bodylotions luktar som riktigt goda, läskande drinkar:

Och från Ganache for Lips fick jag prova Chocolate Mousse som smälter fint på läpparna och luktar som, ja...chokladmousse!

Jag kan inte mer än hålla med Jenny på Rosellabeauty som hyllar de underbara, äkta dofterna som slår emot en när man stoppar näsan ner i burkarna. Det här är mumsmums för både hud och själ!
Nougatdoftande och härligt fluffiga Pot de crème Chocolate Body Cream. Det här är min absoluta favorit för jag är helt tokig i choklad!

Ni missar väl inte tävlingen som pågår t.om imorgon kväll kl.24:00, där ni kan vinna ett av Ganache for Lips härliga läppbalsam! Läs mer här

1 kommentar:

  1. Samtliga produkter är verkligen härliga! Jag blev faktiskt mest positivt överraskad av Lavender Berry. Jag är ingen superfan av lavendel, men den här blandningen är helt perfekt. Tror det är en sån doft jag aldrig skulle tröttna på. Om jag använder dofter som kokos, choklad och vanilj väldigt flitigt kan jag blir tillfälligt trött på dem, ungefär som när man ätit för mycket godis. Men efter ett tag bli man ju sugen igen ;)

    SvaraRadera