måndag 20 december 2010

Gottepaket från Tyskland!


I paketet som kom häromdagen från tyska BioNaturel gömde sig, förutom julklappar som jag inte vågar visa här i bloggen, även lite godsaker som jag tänkte ge mig själv i julklapp! Jag klickade hem en Tropic Body Butter från Logona, Coconut Dream Bodylotion från Lavera och en Farfalla Cool Mint tandkräm, den snyggaste tandkrämstub jag någonsin sett! Och det är alltid roligt med produkter som man får på köpet, den här gången fick jag en Lavera Orange Feeling handkräm som julbonus. Som tur är har jag testat den handkrämen förut och jag tycker den är riktigt bra, den går snabbt in i huden och doftar milt av apelsin. Lavera tycker jag gör väldigt bra, prisvärda handkrämer!  
Jag har redan sniffat lite på Laveras bodylotion, kunde helt enkelt inte motstå den, och jag kan ju avslöja att den doftar himmelskt! Tänk smörkola blandat med en massa kokos och vanilj... 
Recensioner kommer!

6 kommentarer:

  1. Min beställning verkar bli försenad :( Jag fick ett mail som jag tolkade så i alla fall (är inte så bra på tyska ;) ). När beställde du?

    Det står så här som status på min beställning: "Auftrag in Bearbeitung" och har gjort så sedan jag beställde.

    SvaraRadera
  2. Vad synd att den är försenad, det vore ju jättetråkigt om den inte hinner fram till julafton. När beställde du? Jag beställde den 8 och sen tog det precis en vecka tills jag hade paketet. Det ska stå "Auftrag ist versandt eller wurde versendet" när de skickat. Jag föreslår att du mejlar eller ringer dem och frågar vad som har hänt och pushar på att de skickar den. Kanske att de väntar på en produktleverans, det hände mig en gång och då tog det 2 veckor och få paketet. Eller så har de alldeles för mycket att göra nu inför julen. Hoppas det löser sig för dig.

    SvaraRadera
  3. Jag beställde den 12:e. Har mejlat dem och frågat och även bett dom skicka ev delleverans, men inte fått något svar än och detta skrev jag iförrgår. Jaja..hoppas jag får väl få mina klappar efter jul isåfall. Den som väntar på nåt gott ;)

    SvaraRadera
  4. Haha..mailade dem och bad dem svara så jag vet. Dom meddelar att det skickas idag. Vet du hur lång tid det brukar ta efter paketet gått iväg? Dom kör det ham till dörren va?

    SvaraRadera
  5. Det brukar ta 2-3 dagar, och då körs det ända fram till dörren. Det kommer att finnas med en spårningslänk från DHL i ordermejlet när de skickat paketet, så att du kan följa vart det är någonstans.

    SvaraRadera
  6. Jag får hålla tummarna för att det hinner hit tills på torsdag då. Tack för hjälpen! :)

    SvaraRadera