måndag 28 november 2011

Upplyftande nyheter från M Picaut


Det har varit två strålande framgångsrika år för Mette Picaut, hennes hudvårdsserie med aktiva antitant ingredienser har vunnit en massa fina priser och finns nu även i flertalet europeiska länder, bl.a i Frankrike, Danmark och Polen. Nu utökas sortimentet med Precious Eyecream och Exfoliating Peelmask 


"M Picauts produkter är sådana jag själv vill ha. Att göra en ögonkräm som både tillför fukt, minskar svullnaden runt ögonen och har föryngrande egenskaper är för mig en effektiv produkt. Peelingen är både exfolierande och samtidigt en närande ansiktsmask som innehåller havtorn och spännande naturliga patent vilket jag tror kommer att uppskattas av mina kunder."

Själv har jag testat lite av Precious Oil som har en helt underbar konsistens, det känns verkligen att den innehåller peptider och är liksom "mer" än en olja. Jag kommer ihåg att den återfuktade min hud perfekt. Sen har jag också testat ansiktskrämen, det kommer en recension av den snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar