onsdag 9 november 2011

Pigga upp dina fötter med en härlig fotkur!


Det är lätt att man glömmer ta hand om fossingarna som man tar hand om ansiktet. Många har även svårt att nå ner och kunna rå om dem själva. Därför erbjuder jag Lilla Fotkuren för 150 kr under hela november och december (ord.pris 295 kr)! Observera att detta erbjudande ej går att kombinera med 20 % rabatt på första behandlingen. 
I 30 minuter får du njuta av ett uppmjukande och värmande fotbad och en lång, djup massage av fötter och underben. Allt görs givetvis med ekologisk hudvård som ger näring och bra fetter till huden. En ljuvlig fotkräm avslutar behandlingen som gör dina fossingar sammetslena. 
Bokar gör du genom att antingen mejla mig på beautyandnature@live.se eller ring 070-3861893


4 kommentarer:

  1. Låter jättemysigt! Synd att jag har en bit till Stockholm.....

    SvaraRadera
  2. Ja du är så välkommen Malin när du är i Stockholm, och kommer jag någon dag även finnas på något ställe i Västerås så lovar jag att jag hör av mig till dig ;)

    SvaraRadera
  3. Det skulle vara jätteskoj att komma på nån behandling någon gång och förr eller senare får jag väl ihop det. De vardagar jag åker till Stockholm så är det ofta fullbokat med jobb. Så har jag min vovve med för det mesta och han vill inte sitta i bilen hur mycket som helst. Synd att hälsoreglerna inte tillåter hundar annars skulle han säkert vilja ha lite fotvård eller en ansiktsbehandling... ;-)

    SvaraRadera
  4. Om du någon gång får ihop det med tider och jobb och vovve så vore det jätteroligt att få träffa dig Malin :) Alltid kul att träffa dem man "känt" ett tag på internet och få träffa i verkligheten. Kram!

    SvaraRadera