söndag 13 november 2011

Läppgodis från Estelle & Thild

Om jag var på jakt efter ett nytt läppglans så skulle jag definitivt prova någon av dessa bedårande söta Raspberry Lip Balm från Estelle & Thild. Jag är så glad att de nu även ger sig på makeup, hoppas att detta bara är början på en komplett makeupserie! Nyanserna heter Natural, Beige och Pink och kostar ca 120 kr på Kicks. 

"Ekologisk Lip Balm full av vitaminer och antioxidanter från ekologisk blåbärsfröolja och jojoba. Ger naturlig glans ihop med massor av fukt, näring och skydd. Passar perfekt som naturlig vardagsmakeup som vårdar läpparna och ger en ljuvlig doft av äkta hallon!"


4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ooops, glömde ändra inloggning. Samma knasiga jag men inloggad med min ecoswede-blogg ;)

    kram vi ses på onsadag.

    SvaraRadera
  3. tog jag bort den felaktiga och nu blev det ju ännu värre ;)
    i alla fall vad jag ville få sagt var detta:
    Spännande! måste jag kolla in nästa gång jag kommee förbi en Kicks butik =)

    SvaraRadera
  4. Ja jag måste också kika in på närmaste Kicks, speciellt nyansen Pink ser mycket lockande ut. Ses på onsdag Jeanette :)

    SvaraRadera