fredag 18 november 2011

En mycket saknad chokladkräm...


Lisa Francoise som har tillverkat Sweet Beauty's läckra hudvård har nu tyvärr lagt ner produktionen som gjordes helt för hand. Visst är det jättebra att hon nu kan spendera mer tid tillsammans med sina barn, men jag kommer att sakna hennes underbara fluffiga krämer som doftade helt gudomligt. Och då speciellt Chocolate Body Cream som blev min storfavorit. Men Loveko som tog in produkterna till Sverige verkar ha hittat en bra ersättare i form av Lulus Chocolate Luscious Body Butter. En choklad-helkroppsmassage skulle jag vilja erbjuda bland mina behandlingar, packa in mina kunder som små praliner!



5 kommentarer:

  1. Själv har jag lite kvar av Rose Pot de cream, och jag kommer sörja när den är slut!

    Jag hade tänkt komma förbi ert öppethus häromdagen men jag hann inte. Jag kanske svänger förbi på en behandling istället om jag får tid över :)

    SvaraRadera
  2. ah trakigt att jag missade dem... vart kan man/kunde man kopa dem ? :)

    SvaraRadera
  3. Lycko dig Hannah som fortfarande har en gnutta kräm kvar! Ja kom gärna förbi salongen, det vore så roligt och få träffa dig :)
    Nästa öppet hus ska vi lägga på en lördag så har förhoppningsvis fler möjlighet att kika förbi. Och nu i december planerar vi att ha mysig kundkväll med glögg och pepparkakor :)
    Kram från Ellinor

    SvaraRadera
  4. Yolandaas: hos www.loveko.se kan man fortfarande hitta några av deras produkter i "Fyndhörnan".

    SvaraRadera
  5. Åh, det där var också en kär favorit för mig..typiskt! Får kolla in ersättaren : )

    SvaraRadera