måndag 31 januari 2011

Topphälsa here I come!


Nu påbörjar jag ett mycket spännande projekt, jag ska nämligen blogga om ekologisk skönhet för hälsotidningen Topphälsa! Det här blir min kanal genom vilken jag hoppas kunna påverka, inspirera och nå ut till många, många fler med budskapet om att den gröna beautytrenden är här för att stanna!

Till en början kommer Ekologiska Skönhetsbloggen främst att rikta sig till de som inte har en aning om vad naturkosmetik är, jag kommer att förklara det mesta från grunden. Men jag tror att det även kommer att intressera er som redan följer den här bloggen. Hoppas innerligt att ni hänger med mig!

15 kommentarer:

  1. Grattis! Va kul och spännande!

    Självklart hänger jag med :-)
    kram,Jeanette

    SvaraRadera
  2. Nämen oj vad kul! Grattis! Klart jag hänger med :) Innebär det att du inte längre kommer blogga här? Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Stort grattis! Jag hänger förstås också med!

    SvaraRadera
  4. Tack allihopa, det känns verkligen jättekul:)

    Självklart kommer jag att fortsätta med Beauty & Nature, det är min lilla "bebis".
    *Kram*
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt! Grattis! Vad kul att ToppHälsa satsar på grön skönhet tycker jag. Go girl!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Hannah! De var så positiva och entusiastiska på Topphälsa när jag föreslog idén om att blogga om ekohudvård. Hoppas även att man kommer få se mer naturkosmetik i deras tidning nu!

    SvaraRadera
  7. Nej men åh va kul för dig! Och alla läsare :-)
    Jag gillar tidningen men tycker att det är för mycket bantiningstips emellanåt. Får kanske prenumerera igen nu då. Terese Alvén som är webbredaktör har en grym träningsblogg jag alltid läser också. www.sparkibaken.se
    Stort Grattis!
    Snart kommer även jag med news ;-)

    SvaraRadera
  8. Ja allt blir så mycket godare om man läger upp det fint :)

    Vad roligt att du ska börja blogga för Topphälsa, älskar den tidningen och satsar på jobb där när jag är färdig hälso-journalist :) hehe

    Har du något bra tips på läppbalsam,salva, cerat till spruckna läppar. Som givetvis är naturligt och ekologiskt :) ??

    Hade så bra

    SvaraRadera
  9. Vad roligt Ellinor! Det behövs mer grönt är skönt. Det kommer förhöja en bra tidning till det bättre! Kram, karma och kärlek

    SvaraRadera
  10. Roligt, en riktigt bra kanal för att nå ut till en intresserad och aktiv målgrupp - grattis!!

    SvaraRadera
  11. Vad roligt, stort grattis! Klart man följer med dig till topphälsa. :)

    SvaraRadera
  12. Så häftigt! Jag tycker mycket om tidningen som inspirerar till att ta hand om sin hälsa utan att ge dåligt samvete. Hoppas verkligen att ToppHälsa skriver mer om naturlig hudvård. Ser fram emot att följa din blogg där då jag har börjat att använda naturliga hudvårdsprodukter och behöver så mycket tips jag bara kan få. Lycka till!

    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  13. Tack allihopa, vad gulliga ni är!

    Katarina: ja Terese verkar superduktig på träning, kanske hon kan sparka igång mig att börja röra på fläsket igen;)
    Kul att även du har något spännande på gång, undrar just vad det kan vara...

    Lesly: såg din kommentar förut och skrev ett litet separat inlägg med din fråga, så den kan du gärna kolla in här:
    http://beautyandnature-sweden.blogspot.com/2011/01/fraga-svar-torra-lappar.html

    Varmaste hälsningar till er alla
    Ellinor

    SvaraRadera
  14. Underbart! Stort Grattis <3 Massor av kramar G

    SvaraRadera