fredag 21 januari 2011

Gör din egen babysalva!


2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur jag ska beskriva min tacksamhet för din sida :)

    Jag lär mig sååååååååååååååå mycket då jag är verkligen en nybörjare i miljötänkandet och alla dessa ekologiska varor. Så tack så mycket för en underbar äkta Blogg!

    Jag har fått hem prover på Annemarie Börlinds och Dr Hauschkas ansiktskrämer
    Jav vet dock inte vilken jag ska köpa, tycker båda känns bra.

    Vilken rekommenderar du?
    Jag är 29 år med ny kommna finna linjer som börja synas, har normal hud dock är lite torr.

    Kärlek och lycko önskningar
    Afrora

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du har hittat hit, det betyder jättemycket för mig att kunna inspirera människor att leva lite grönare och välja äkta, vegetabilisk hudvård. Tack för dina varma ord:)

    Står det mellan Hauschka och Börlind så rekommenderar jag utan tvekan Hauschka, som är "renare" produkter och som doftar underbart och ger fina resultat.

    Mina varmaste hälsningar

    SvaraRadera