tisdag 21 september 2010

Världens bästa concealer!



Concealer är en sminkprodukt jag bara inte vill leva utan, lika lite som jag vill leva utan rouge och mascara. Använder man concealer på mörka ringar under ögonen så kan man förvandla ett ansikte att se så mycket vaknare och friskare ut, och ögonen framträder mycket bättre.


Nvey Eco Erase Corrector är den bästa naturliga concealern jag har testat. Den täcker väldigt bra och sitter hela dagen och man kan lätt arbeta in den i huden med fingrarna. Jag gillar att den är i kakform och inte innehåller något vatten, utan bara fina stabila vegetabiliska fetter och vitaminer som är så viktiga för att huden ska må bra. Att den är vattenfri ger den en längre hållbarhet än en flytande, vattenbaserad concealer. Nvey Eco's concealer finns i tre nyanser, på bilden ser ni den ljusaste som heter Neutral. Förpackningen är liten och smidig och har en praktisk liten spegel i locket. Den får toppbetyget 5/5 av mig!

Du hittar den i Turkos webbshop för 265 kr. 





5 kommentarer:

  1. Min absoluta favorit! Jag har använt den i flera år:)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag bara älskar den! Den fick också bäst i test alla kategorier i engelska tidningen Natural Health :-)

    SvaraRadera
  3. Ska genast kolla in. Jag gillar verkligen foundation som jag redan har.

    SvaraRadera
  4. Åh vilket bra tips! Jag funderade så sent som här om dagen på vad jag ska köpa för något när min cover all mix från Makeup store tar slut! Tack!

    SvaraRadera
  5. Katarina: ja deras foundation är också toppen, både den flytande och den kompakta gillar jag skarpt. Det märks att det är ett professionellt makeupmärke...

    SvaraRadera