fredag 23 december 2011

Merry Christmas!


Nu tar jag en välbehövlig bloggpaus för första gången, i en hel vecka ska jag bara dega, läsa om aromaterapi, proppa i mig choklad och marsipan och pussa på mina söta små syskonbarn! Glad, mätt och belåten återkommer jag för ett nytt, strålande bloggår måndag den 2 januari. Tack alla underbara läsare för det här året! Jag ser tillbaka på något som har betytt och betyder otroligt mycket för mig, tack vare Beauty & Nature har jag lärt känna en massa rara, fina människor, företagare och rena eldsjälar runt om i hela landet som jag förmodligen aldrig skulle ha kommit i kontakt med annars. Ni är fantastiska!


God Jul & Gott Nytt År!

Kramar från Ellinor




14 kommentarer:

  1. Hej Ellinor,
    Tack för att du delar med dig av din kunskap här i bloggen! Önskar dig en skön julvila och ett gott nytt 2012!
    //Mette

    SvaraRadera
  2. Tack Mette, hoppas din jul blir underbar!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det låter, det är du värd! :) Vi ses 2012, må så gott tills dess. Julkramar!

    SvaraRadera
  4. God Jul och Gott Nytt År Ellinor!! Skönt det låter med vila, det är du värd. Ska själv jobba, jobbar inom vården. Tack för en underbar blogg. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Söta du..det är du verkligen värd! God Jul, god fortsättning och gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  6. God Jul Ellinor, hoppas du får en riktigt mysig jul! :)

    SvaraRadera
  7. Tack för alla värdefulla tips jag fått från dig. Du är en guldgruva! Önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  8. God Jul och Gott nytt år till dig med! :) Njut riktigt ordentligt!

    SvaraRadera
  9. God Jul och Gott Nytt År söta Ellinor! Stora kramar!

    SvaraRadera
  10. God fortsättning och ett riktigt gott nytt år!
    Jag ser fram emot ytterligare ett år som läsare till din fina blogg.
    Kramar, Hanna Li

    SvaraRadera
  11. God Jul och God fortsättning sötnos <3
    Massor med kramar till dig <3

    SvaraRadera
  12. Hej Ellinor,
    Tittar in här för att önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  13. Tack fina tjejer för alla Jul- och Nyårshälsningar! Önskar er alla så mycket lycka, hälsa och glädje för 2012!

    Varmaste Kramar

    SvaraRadera