lördag 3 december 2011

Jag skapar Riddarklinikens nya hemsida!


Det är ett jätteroligt projekt jag har fått! Jag älskar att skapa, pyssla och skriva, så när Ing-Marie på Riddarkliniken frågade om jag ville ge mig på att göra en helt ny hemsida för salongen så kunde jag ju såklart inte tacka nej. Den är numera i bloggformat, det känns som ett annorlunda koncept, men många företag väljer ju idag att endast ha en blogg och skippa hemsideformatet helt. En blogg kan man ju dessutom följa via bloglovin, och få uppdateringar om erbjudanden och om vad som händer på salongen. Och Facebooksidan ska vi också få lite mera fart på!  
Så Välkommen in till nya Riddarkliniken! Sakta men säkert fylls alla flikar...


7 kommentarer:

  1. Sidan ser jättefin ut. Du är så duktig, så jag förstår att du fick uppdraget :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med om hur fin sidan ser ut, riktigt mysig och hemtrevlig på något sätt! Mysigare än de flesta hemsidor brukar vara helt klart!
    Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Vad bra! Jag älskar när företag har fylliga och informativa och regelbundet uppdaterade hemsidor. Har faktiskt undgått att gå till dem som inte har det...

    SvaraRadera
  4. Tack fina tjejer, jag har gjort mitt bästa! Dock är det som alltid med blogger att det blir inte alltid som man vill. Det kan se ut på ett sätt när man redigerar och ett helt annat när det publiceras... Men jag tycker jag har fått till det på det sätt som vi tänkt från början, en personlig sida som förmedlar hur det är att vara på Riddarkliniken. Och välfyllt med info om ekohudvård som vi brinner så starkt för :)

    SvaraRadera
  5. Var inne och kikade och den ser jättefin ut! :-)

    SvaraRadera
  6. Tack Malin :-)
    Snart ska den vara helt färdig och fullproppad med behandlingar!

    SvaraRadera