fredag 2 december 2011

Lyxig, fluffig kroppskräm från Luxsit

Denna lilla svarta hittade jag i min goodiebag vid Livinggreens senaste event. Luxsit Caring Recovery Cream är med sin fluffiga, tjocka konsistens en dröm för torr och narig hud. Den innehåller näringsrika, skyddande oljor och fetter som raps-, vetegrodds-, och avokadoolja och sheasmör. Extrakt från ringblomma hjälper också till att läka hudproblem som t.ex eksem. Doften är förförisk, lite blommig och citrusaktig på samma gång, och precis lagom mycket doftar den. Jag använder den till mina händer och fötter, men skulle jag en dag köpa fullstorleken så skulle jag vilja smörja precis hela kroppen med denna lena, gyllengula kräm som återfuktar och återfettar min hud alldeles perfekt! Helt underbar.

En fullstor flaska på 112 ml kostar 345 kr och finns t.ex hos Classy Organic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar