onsdag 22 juni 2011

Tävling! Vinn äkta Parfym från Rich Hippie


Summer of Love, Shambala, Bohemian Wedding, Hoochie Coochie, Abbey Road...Det är bara några av namnen på alla underbara ekologiska parfymer från amerikanska Rich Hippie. Nu är det Umeåbaserade ekoshoppen Swedish Beauty Factory som ger dig chansen att vinna en av dessa! Här kan du spana in alla parfymerna. 

Rich Hippies ekologiska parfymer är speciella och doften gifter sig med din egen, personliga doft och skapar ett spännande möte som gör den ekologiska parfymen unik för varje bärare. Dofterna är mjukare, naturligare och med en oväntad känsla. Rich Hippie tillverkar sina parfymer av eteriska oljor som är utvunna ur vildplockade växter och blommor från ekologiska odlingar. Dofterna görs enbart i små partier och med stor omsorg och de tillverkas med traditionella metoder med 100% naturlig alkohol från ekologiska eller vildvuxna vindruvor.

För att vara med i tävlingen går du in och gillar Swedish Beauty Factory på facebook, samt gillar tävlingsinlägget där du också skriver en kommentar om vilken parfym du skulle vilja vinna. Tävlingen pågår t.o.m torsdag den 30 juni. 

PS. När Swedish Beauty Factory är uppe i 500 likes lottar de ut 3 presentkort värda 1000 kr/st, så in och gilla!

Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Hej, jag har varit inne och Gillat :) Håller nu tummarna för vinst av denna ekologiska parfym!

    SvaraRadera
  2. Har varit inne och gillat fbook och på bloglovin :) hoppas jag vinner :D hihi. Valde Love Train som min favorit

    SvaraRadera
  3. Jag gillar på facebook!

    Min favorit är Hoochie Coochie ;)

    SvaraRadera
  4. har gillat på facebook(sandra h lind) och bloglovin!

    Summer of Love är min favorit!

    // sandra h lind

    SvaraRadera
  5. Har gillat! Tror på Abbey road, ger sköna Beatlesvibbar, lite som att gå barfota på solvarm asfalt. Vill dofta romantiskt, mystiskt och berusande!

    Anna Hagerblom

    SvaraRadera
  6. Kul att så många är med och tävlar :)

    SvaraRadera
  7. Gillat och gillar ;)

    Summer of Love tror jag på! Skulle vara så kul at få prova en ny parfym!

    SvaraRadera
  8. Det vore väldigt kul att få vinna Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  9. nu har jag gillat och hoppas att jag får chansen att gilla

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Skickade in ett bidrag så här i allra sista stund. Så nu är det bara att hålla tummarna!

    Susanne

    SvaraRadera
  11. Lycka till Susanne :)
    Imorgon drar vi en vinnare...

    SvaraRadera