måndag 6 juni 2011

Ekologisk Spamassage!


Nu ska jag lära mig helkropps Spamassage på Eco Sense Salong i Stockholm där jag jobbar. Så passa på att unna dig lite avkoppling i sommarvärmen. Vad skiljer då spamassage från den svenska klassiska massagen som massörer utför? Jo, inom spamassagen så utgår man från de klassiska greppen men man jobbar inte så mycket på specifika muskelgrupper eller behandling av onda muskler. Utan man fokuserar mer på beröringens och dofternas kraft, för att ge djupavslappning till både kropp och sinne. På salongen använder vi endast rena, kallpressade vegetabiliska oljor och eteriska oljor i alla våra massagebehandlingar. 

Jag kommer att ge spamassage den 15, 16 och 17 juni mellan kl.10-18, till elevpriser. Då kan du välja mellan halvkropp (dvs. fram- eller baksida) 
35 min/200 kr eller helkropp 55 min/300 kr. 

Du bokar din tid genom att antingen ringa till salongen på 08-212808 el. 070-2181981. Via Bokadirekt kan du även snabbt och smidigt boka din tid, här för 35 min och här för 55 min. 

Hoppas vi ses!


PS. Snart har även salongen en helt ny, snyggare hemsida. Det kommer även att ske en omstyling av salongen under sommaren med lite nya färger och en del ommöblering. Det ska bli jättespännande!

4 kommentarer:

  1. Bodde jag i eller nära Stockholm hade jag övervägt det. för gud så mysigt och välgörande det låter! Hoppas du tycker utbildningen blir givande.

    SvaraRadera
  2. Ja kom gärna förbi om du är i stan nån gång:-)
    Tack, det ska bli jättekul med spamassagen! Jag älskar att ge kroppsbehandlingar.
    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Låter underbart, kul att du fortsätter utvecklas och gör det du så uppenbart älskar!

    SvaraRadera
  4. Ja det är så roligt :-)
    Det finns ju en oändlig massa utvecklingsmöjligheter inom skönhets- och hälsobranschen, det känns som man aldrig riktigt kommer att bli färdiglärd! Och det ska man kanske heller aldrig bli, för man lär så länge man lever...

    SvaraRadera