tisdag 21 juni 2011

Bye bye Topphälsa...


Om du följer Ekologiska skönhetsbloggen i Topphälsa så har du säkert redan läst att jag inte kommer att skriva något mera där. Imorgon läggs den tyvärr ner för gott. Orsaken är helt enkelt den att jag inte kommer få någon ersättning för det jag skriver, och då känns det inte rättvist att fortsätta. Jag kommer så småningom att publicera de populäraste inläggen här som jag hade i Topphälsa-bloggen, så "försvinner" de inte.  
Nu kommer jag istället satsa helhjärtat på Beauty & Nature, min ambition är att kunna uppdatera oftare, helst 2 gånger om dagen om tiden räcker till! Det här är min passion, jag älskar att skriva om hudvård och hållbar livsstil. Den här bloggen ger mig så mycket glädje, tack alla ni underbara läsare som följer min blogg, jag får så otroligt mycket tillbaka av er 

9 kommentarer:

  1. Nu blev jag riktigt glad då jag tycker så mycket om din blogg. Synd att det blev så med bloggen på Topphälsa, jag prenumererar på tidningen och har följt din blogg på tidningens hemsida. Din blogg där var ett bra sätt att nå till fler med naturkosmetiska produkter.

    Men men... jag är sooo happpy att du vill skriva ännu mer på din blogg. Varje gång jag öppnar din blogg får jag en känsla av välbefinnande :) Keep up the good work Ellinor!

    Soliga hälsningar från Malmö

    SvaraRadera
  2. Åh vad du är gullig Kasia :)
    Det är precis den känslan jag vill förmedla, en känsla av välbefinnande och harmoni...

    Kramar från Ellinor

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Kasia, du förmedlar en känsla av välbefinnande och värme genom din blogg, oavsett vilken adress du än har! Jag kommer fortsätta följa dig lika flitigt. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack söta Hanna, *kramar* till dig :)

    SvaraRadera
  5. Synd :( Jag prenumererar också på Topphälsa och tycker det är en jättebra tidning. Jag kommer att fortsätta följa din blogg här :) För jag Gillar den jättemycket.

    SvaraRadera
  6. Tack Pernilla, kul att du fortsätter följa mig här :)

    SvaraRadera
  7. Härligt att du vill fortsätta här - jag vill lära mig mer!

    SvaraRadera
  8. Hej Ellinor!
    Jobba gratis i längden är ingen hit. Din blogg här är så fin. Tror jag ev. ska prova att koka vax med ditt recept. Jag kör med epilator och har gjort så forever men det blir ännu finare resultat med vax
    Ha en härlig fin midsommar! *kram*

    SvaraRadera
  9. Hej Katarina!
    Precis, det är ju inte helt fel och få betalt för det man lägger ned sin tid på. Men, men när man inte är kändis och drar in tusentals läsare per dag så är man tyvärr inte värd så mycket.

    Lovar att du kommer älska vaxet, använde det idag på två kunder. Toppenvax!

    Ha en underbar Midsommar :)
    *Kramar*

    SvaraRadera