onsdag 9 maj 2012

Vilket underbart event, Hannah!



Det var en sån fin dag vi hade på Nordic Sea Hotel i lördags! Tack fantastiska Hannah som anordnat en så perfekt spirande grön och skön dag helt i ekologins, hälsans och inte minst lyxens tecken! För naturen gör ju oss människor lyckliga, och hur lyxig är inte naturen?! 

Bild lånad av Gabriela, Turkos
Mycket intressanta föreläsningar, speciellt Gabrielas om aromaterapi och Josefine Jägers om Rawfood njöt jag lite extra av.  

Bild lånad av Hannah, Naturligt Snygg

Jag och Ing-Marie från Riddarkliniken fick träffa så många härliga kvinnor, vi bjöd på lite ögonbehandling och handmassage i vår "hörna". Jättekul att träffa er alla! Jag hade ingen möjlighet att fota något, så jag rekommenderar varmt att kika in på Naturligt Snygg för en mer utförlig rapport om dagen. 

Nu håller jag tummarna för att det blir ett lika vackert beautyevent även nästa år!


2 kommentarer:

  1. Tack så hjärtligt för senast sötnos! Härligt att få träffa dig <3

    SvaraRadera
  2. Detsamma kära du :-) Somriga kramar till dig, hoppas vi syns snart igen!

    SvaraRadera